Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), yurtdışından yayın yapan 3 kanalın yayınlarının durdurulması için harekete geçti.

Cumhuriyet’te yer alan habere göre; RTÜK, yurtdışından Türkiye aleyhine yayın yaptığı iddiasıyla News Channel TV, Ronahi TV ve Sterk TV’nin yayınlarının kapatılmasıı için Fransız uydu şirketi Eutelsat yetkilileriyle görüşmelere başladı.

RTÜK, daha önce aynı gerekçeyle, Fransız Eutelsat şirketiyle iletişime geçip Med Nuçe TV ve Newroz TV’nin uydu yayınlarının durdurulmasını sağlamıştı. Ayrıca Gülen cemaatine ait olduğu öne sürülen Mefkure TV’nin uydu yayınları da durdurulmuştu.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here